Stena Recycling Kundportal

Kundportal

Total kontroll på din återvinning och insikter till förbättringar

För att du ska få kontroll på din återvinning har vi samlat en rad funktioner i kundportalen. I den får du ett bra beslutsunderlag för att löpande kunna förbättra din resurshantering. Var som helst, när som helst. Det är lika lätt på datorn som i mobilen eller surfplattan.

Kundportalen ger dig uppdaterad information om allt som rör din avfallshantering. Du har tillgång till detaljerad statistik över volymer och hämtningar i av skilda format för vidare bearbetning i din miljörapportering – dygnet runt. Via Kundportalen kan du också tydligt se kommande tömningar eller beställa tömning vid extra behov.

Kundportalen ger dig tillgång till mycket

Insikter – Resultatet av din återvinning visualiseras och ger dig en användbar översikt. Statistik och rapporter – Detaljerad avfallsstatistik kring din återvinning. Kärl – Samlad information om dina kärl som idag töms av oss. Beställningar – Se tömningshistorik eller beställ tömning av dina containrar och kärl. Dokument – Instruktioner, regelverk, tillstånd, certifikat, sorteringsguider och mycket mer.

Att kommer igång är enkelt

Det är kostnadsfritt att skapa ett konto. Fyll i formuläret på denna sida, inloggningsuppgifter kommer till dig via e-post inom 48 timmar. Efter det kan du välja egna inloggningsuppgifter och även skapa behörighetsnivåer för olika personer och enheter på ditt företag. Prova på, det kostar inget att testa!

Skaffa konto här

Saknar du konto till kundportalen? Skaffa ett idag. Fyll i nedan formulär så kontaktar vi dig inom kort.
Fält markerade med * är obligatoriska.